måndag 23 juni 2008

Mina sessor!

Jisses! Bloggar jag verkligen två dagar i rad? Med bilder dessutom! Helt otroligt, men sant! Jag har precis kommit hem från Papprika där jag införskaffade lite papper, skärblad, pennor mm, måste ju shoppa lite nu innan min långa period på Öland tar vid, då blir det inte så mycket scrapshopping misstänker jag!

Här kommer bilder av mitt minialbum, som påminner om tre stora loppor i vikningen. Albumet är 15x15 och heter "mina SESSOR".

Här är ett foto på framsidan.

Så här ser det ut uppvikt.

Första tredjedelen.


Samma men med visade tags.

Mittendelen.

Detaljbild.

Sista tredjedelen.
Det var det jag lägger ut idag, det får ju inte bli för mycket på en gång...
Ha det gott!

1 kommentar:

Anna sa...

Oh, du har också gjort ett sånt album! Superfint!

Du är utmanad kolla in på min blogg.
KramKram Anna från ScrapEvent