fredag 12 september 2008

I´m alive!

Jag är bara lite trött och har slut på energi... Synd att det inte finns Duracellbatterier som passar tröttisar! Har mycket att göra överallt och det blir bara tilt i huvudet på mig istället för att jag börjar beta av lite på min "To-do-list"! Hinner inte scrappa så mycket så jag visar annat nu! Här kommer bilder av ett bröllopskort jag gjorde i somras:







Så här ser det ut ihopvikt.





Detta är när första fliken är uppvikt.





När andra fliken är uppvikt.





Tredje fliken borta.




När alla fyra flikar är borta ser det ut så här.




Så här ser hela kortet ut uppvikt.




Här är andra sidan av kortet.






Det tog mer än tio timmar att göra detta kort, lite galet! Ni kan ju tänka er hur mitt hjärta nästan stannade när bruden tänkte klippa upp kortet! Som tur är hörde hon min häftiga inandning och viskning: "Klipp inte..."!


Hoppas de tittat på kortet när de inte var stressade och förstår hur mycket tid och kärlek jag lagt ner på det!




Nu ska vi på middag hos goda vänner, det ger lite energi!




Ha en trevlig helg!


Kram, Helena


















Inga kommentarer: