söndag 6 april 2008

Gästdesigner hos Skapa Hobby!

Tjoho!

Jag är månadens gästdesigner hos Skapa Hobby och det är jätteroligt! Jag känner mig extremt stolt över att Petra frågade mig, även om jag vissa stunder sen dess undrat om jag verkligen är tillräckligt duktig och om jag har något att visa upp.

I måndags lämnade jag över lite LOer, några kort, en lådgrej och ett minialbum och nu ligger en del saker uppe på deras hemsida! Jag är ju så korkad vad gäller datorer och har inte gjort något försök än att lägga upp foton på saker jag gjort och därför är det kul att se mina saker på nätet och veta att andra kan se dem!

En vacker dag lägger jag manken till och fixar till lite foton här, det är nog inte så svårt när jag väl tar mig tid, men tills dess är min blogg den tristaste i cyberrymden.

Så om någon lyckats hitta hit, tack för titten, skynda dig vidare!
Ha det gott!

Inga kommentarer: