onsdag 9 april 2008

Scrapeventet!

Jag ska åka till Helsingborg på Scrapeventet! Så himla roligt att det gjort att jag varit på ett strålande humör sedan jag anmält mig och betalt kurserna. Jag ska åka med min goda scrappingvän M, vilket gör det hela ännu roligare! Vi bilar ner på fredagen, bor på min bonussvärmors vandrarhem i Ängelholm och kör ner till Helsingborg på lördagmorgonen. Där ska vi pyssla oss helt utmattade, 8.30-00.00 på lördagen och 9.00-15.45 på söndagen! Det ska bli så himla roligt!





Jag verkligen längtar tills det är dags att köra dit! Alla tidigare resor ner till Ä-holm har ju varit mer eller mindre sega, särskilt sedan barnen kommit, men nu, att få sitta ostört med en kompis i ca 5 timmar, lyssna på sin egen musik och stanna när man själv vill, äta eller bara ta en kort paus utan vällingvärmning eller blöjbyten!





Det känns som om detta verkligen är egenvård på hög nivå! Åh, detta är jag värd!





Hoppas ni andra också har något ni längtar efter!





Ha det gott!

Det här kortet gjorde jag till Malin när Papprika hade 5-årsjubiléum.

Inga kommentarer: