fredag 11 april 2008

Min allra första LO och den senaste.

Det här är min allra första LO. Den blev till på en kurs på SkapaHobby i februari-06. Lilla T sov så snällt i vagnen, jag hade tröttat ut henne rejält innan med ett besök på Öppna förskolan. Jag valde kort av min älskade katt Baltazar som hade fått flytta till katthimlen i juni-05. På den lilla lappen i den bruna fickan ska jag skriva ner några fina ord om honom, men det har inte gått än. Jag kommer ihåg att jag tyckte att det var jättebusigt att vrida kortet på honom som kattunge samt att jag inte gillade inkningen runt om. Det tog rätt lång tid innan jag vågade mig på att inka igen. Oj, det blev inte som i rubriken! Jag hittade en annan LO av Baltazar som jag gjorde förra våren, jag visar den för att kortet av Baltazar är så himla vackert! Nu försöker jag få in min senaste LO!

Här är en LO av M. Fotona är från september-05, precis innan T föddes. Den hösten var så vacker, sommaren höll i sig väldigt länge, något jag var glad för eftersom jag inte behövde köpa varmare mammakläder! M har på sig en poncho jag hade som barn och titeln är
Mammas 70-tals PONCHO. Jag är väldigt nöjd med sidan, Basic Greys papper är så himla fina och passade så bra till bilderna!

Jag återkommer med mer snart!
Ha det så bra!

Inga kommentarer: